Wil je een product ruilen of retourneren?
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren als je niet tevreden bent en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.
Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:
Stap 1: We proberen altijd een passend oplossing aan te bieden. Ben je nog steeds ontevreden? Klik op "neem contact met ons op" en geef aan dat je een product wilt retourneren. Je krijgt van onze klantenservice een retourlabel.
Stap 2: stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.
Stap 3: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel. Neem in dit geval ook contact op met info@kaara.nl om dit proces te starten.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je geld binnen 5 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze.